Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Ваўкавыскі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Адно акно / Пералік адміністрацыйных працэдур, прыём заяў і выдача рашэнняў па якім ажыццяўляецца праз службу "адно акно" / Парадак падачы заяў для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак падачы заяў для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

Парадак падачы заяў для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

 

Заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яго доступу:

без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі, прызначаных у абзацах трэцім і чацвёртым сапраўднай часткі;

з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба).Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ставіцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

з выкарыстаннем асабістай крыніцы электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнай адкрытай крыніцы якой выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі крыніцамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца ў службу выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара з пісьмовай заявай (служба выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара (далей – служба выдачы) – служба «адно акно», створаная ў адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, а таксама аператар ОАИС і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь на выдачу ўнікальнага ідэнтыфікатара).

Пры звароце ў службу выдачы грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асоба, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі прызначаных ім звестак з інфармацыяй, якая ўтрымліваецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Работнік службы выдачы ажыццяўляе зверку звестак, прызначаных грамадзянінам пры падачы заявы аб выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара, з інфармацыяй аб персанальных даных і дакуменце, які сведчыць асобу, якая ўтрымліваецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

У выдачы грамадзяніну ўнікальнага ідэнтыфікатара адмаўляецца ў выпадках:

непрадстаўленні дакумента, які сведчыць асоба, і (або) нязгоды на правядзенне зверкі звестак, прызначаных грамадзянінам пры падачы заявы аб выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара, у парадку, вызначаным сапраўдным Палажэннем;

даванні несапраўднага дакумента, які сведчыць асоба;

наяўнасці ўнікальнага ідэнтыфікатара;

выяўленні факта неадпаведнасці звестак аб грамадзяніне і дакуменце, які сведчыць асоба, пры правядзенні зверкі (да звестак, якія падлягаюць зверкі, датычацца: прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца), дата нараджэнні, ідэнтыфікацыйны нумар (у выпадку яго адсутнасці - нумар, прызначаны ў дакуменце, які сведчыць асоба грамадзяніна), серыя і нумар дакумента, які сведчыць асоба).

Работнік службы выдачы пры адсутнасці вышэйпаказаных абставін, ініцыіруе прысваенне логина і фарміраванне першаснага пароля ў аўтаматычным рэжыме.

Паведамленне аб прысваенні логина і фарміраванні першаснага пароля выдаецца грамадзяніну работнікам службы выдачы.

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.