Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Ваўкавыскі раённы выканаўчы камітэт

Выдача ўнікальнага ідэнтыфікатара

Выдача ўнікальнага ідэнтыфікатара

 

У мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг (далей – адзіны партал https://account.gov.by/) для падачы (адклікання) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скарг у электроннай форме грамадзяніну трэба атрымаць унікальны ідэнтыфікатар.

 

Што такое ўнікальны ідэнтыфікатар і навошта ён патрэбен

Адміністрацыйнае рашэнне праз адзіны партал электронных паслуг (account.gov.by) – гэта вузейшая рэальнасць. Аднак пералік працэдур, якія можна заказаць праз інтэрнэт, абмежаваны. Прычым у большасці выпадкаў спатрэбіцца ўнікальны ідэнтыфікатар – адзін са спосабаў атрымаць доступ да асабістага электроннага кабінета.

Канкрэтны спосаб доступу праз адзіны партал залежыць ад складанасці і значнасці працэдуры. Для найбольш складаных і важных можа спатрэбіцца электронная лічбавая.

Звярніце ўвага!

Унікальны ідэнтыфікатар або электронны лічбавы подпіс не патрэбныя для самых простых адміністрацыйных працэдур. Напрыклад, для рэгістрацыі які часова прыехаў у Беларусь іншаземца.

Заява ў падобных выпадках можна будзе падатак, проста зарэгістраваўшыся на адзіным партале праз электронную пошту. Для гэтага дастаткова запоўніць на portal.gov.by рэгістрацыйную форму ў раздзеле "Рэгістрацыя". На электроннай пошту прыйдзе паведамленне, з дапамогай якога карыстальнік актывуе асабісты кабінет.

Унікальны ідэнтыфікатар складаецца з логина і паролем. Логин прадстаўляе сабой паслядоўнасць сімвалаў. Яго першая частка адпавядае асабістаму нумару ў пашпарце (відзе на жыхарства). Другая частка – аўтаматычна сфарміраваныя рэквізіты. Першасны пароль потым можна будзе змяніць.

Звярніце ўвага!

Тэхнічныя ўмовы для заказу адміністрацыйных працэдур праз адзіны партал электронных паслуг яшчэ толькі ствараюцца. Выкарыстаць ім ва многіх выпадках можна ўжо, а ў некаторых толькі да 2024 года. Пералік адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг у дачыненні грамадзян, вызначаны пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 ліпеня 2017 г. № 529 «Об административных процедурах, подлежащих осуществлению в электронной форме»».

Звярніце ўвага!

Унікальны ідэнтыфікатар – спосаб не толькі падаць заяву на адміністрацыйную працэдуру. Маючы яго, можна абскардзіць прыняты па заяве рашэнне.

Як атрымаць унікальны ідэнтыфікатар

 Унікальны ідэнтыфікатар выдаюць:

– служба «адно акно» Волковыссгого раённага выканаўчага камітэта;

– рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства «Нацыянальны цэнтр электронных паслуг»;

– іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца ў службу выдачы з пісьмовай заявай аб выдачы ўнікальнага ідэнтыфікатара па ўстаноўленай форме.

Пры звароце ў службу выдачы грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асоба, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі прызначаных ім звестак з інфармацыяй, якая ўтрымліваецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Упаўнаважаны супрацоўнік праверыць прызначаныя ў заяве даныя. Затым з дапамогай спецыяльнай праграмы сфарміруе ўнікальны ідэнтыфікатар. Адзнака аб атрыманні паведамлення сведчыцца подпісам грамадзяніна.

 

 Аўтарызацыя

Каб увайсці ў асабісты кабінет, спатрэбіцца ўвесці атрыманы логин і пароль. Для гэтага – націснуць кнопу «Уваход» і выбраць раздзел «Уваход па ўнікальным ідэнтыфікатары».

 Запаўненне электроннай заявы

У асабістым кабінеце адлюструецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара можна заказаць праз адзіны партал.

 Аплата (калі працэдура платная)

Спосаб аплаты працэдуры – любы зручны, напрыклад праз ЕРИП.

 Атрыманне рашэння

Электронная заява разгледзяць у тым ж парадку, што і на папяровым носьбіце. Рашэнне (або паведамленне аб ім) адлюструецца ў асабістым кабінеце карыстальніка на працягу сямі рабочых дзён.

 Звярніце ўвага!

Адміністрацыйнае рашэнне (яго копію, выпіску) можна таксама атрымаць непасрэдна ва ўпаўнаважаным органе.